آیا برای خرید از فیس فریم باید در سایت عضو شوم؟
ایجاد حساب کاربری در فیس فریم موجب ارائه خدمات مطلوب و سهولت در پیگیری سفارشها میگردد. تیم پشتیبانی فروشگاه اینترنتی فیس فریم در تمامی مراحل خرید، از زمان ثبت سفارش تا تحویل آن به مشتری، شما را همراهی می کند.
آیا امکان ثبت سفارش تلفنی وجود دارد؟
بله. شما می توانید با شماره تلفن (44802825-021) تماس گرفته و توسط کارشناسان فروش فیس فریم سفارش خود را ثبت کنید.
چگونه وضعیت سفارش خودم را پیگیری کنم؟
پس از تحویل کالا به پست یا تیپاکس، کد رهگیری بسته ارسالی توسط فیس فریم برای شما پیامک خواهد شد. شما با وارد کردن این کد رهگیری در سامانه پیگیری محصولات پستی اداره پست در هر لحظه می توانید از وضعیت بسته ارسالی خودتان اطلاع پیدا کنید.
چگونه به فیس فریم اعتماد کنم؟
سایت فیس فریم دارای نماد اعتماد الکترونیکی یک ستاره است. نماد اعتماد الکترونیک یکی از مهمترین معیارها در معتبر بودن یک سایت است.برای بررسی صحت نماد الکترونیک کافی است روی لوگو نماد الکترونیک در صفحه اصلی سایت کلیک کنید تا اطلاعات صاحب امتیاز، آدرس و شماره تلفن ثبت شده سایت نمایش داده شود.روش دیگر برای ارزیابی نماد الکترونیک،رفتن به سایت enamad.ir است. در این سایت شما می توانید با کلیک بر روی استعلام، سایت فیس فریم را بررسی کنید.
آیا امکان لغو سفارش وجود دارد؟
بله. تا 2 ساعت پس از ثبت سفارش امکان لغو سفارش برای شما وجود دارد. پس از ثبت کالای مورد نظر خود و پرداخت وجه آن، می بایست با تیم پشتیبانی فیس فریم تماس بگیرید (44802825-021) در صورتی که سفارش شما بستهبندی و ارسال نشده باشد ظرف 72 ساعت کل وجه شما مسترد خواهد شد.
چگونه کد تخفیف دریافت کنم؟
کدهای تخفیف از طریق کانالهای اطلاع رسانی فیس فریم در شبکههای اجتماعی و یا از طریق پیامک و نوتفیکیشن به اطلاع مشتریان می رسد، پس صفحۀ اینستاگرام و کانالهای شبکههای اجتماعی را دنبال کنید تا از تخفیفهای پیشنهاد ویژه فیس فریم در موعد مقرر باخبر شوید.
با توجه به حساسیت فیس فریم به حفظ اطلاعات و حریم شخصی کاربران، ما همیشه در تلاش هستیم با ارائۀ خدمات برتر و همچنین استفاده از روشهای امن و افزایش امنیت سایت، حافظ اطلاعات شما باشیم.
محتوا و ارزش افزودههای ثبتشده
همچنین در نظر داشته باشید تمام اطلاعات اعم از تصاویر، محتواها، مطالب و …. جزئی از اطلاعات سایت فیس فریم است و استفاده از این اطلاعات فقط با ذکر منبع امکانپذیر است.
زمان تحویل کالا چقدر است؟
تمامی مرسولههای ارسالی با پست پیشتاز ارسال شده و طی 4 تا 7 روز کاری به دست مشتری خواهد رسید.در نظر داشته باشید سفارش هایی که بعد از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه ثبت شوند، روز شنبه بسته بندی و ارسال خواهند شد.
هزینۀ ارسال پستی کالا چقدر است؟
پرداخت آنلاین:
برای خرید های بالای 30 میلیون ریال که بصورت اینترنتی پرداخت شوند، هزینه ارسال کاملا رایگان است.
برای خرید های زیر 30 میلیون ریال هزینه ارسال به عهده مشتری و 69 هزار تومان برای کل کشور است.
اگر کالای ارسالی دچار آسیب فیزیکی شده باشد و یا با کالایی که در وبسایت فیس فریم دیدم مغایرت داشته باشد باید چه کار کنم؟
میتوانید از طریق تماس تلفنی با شماره (44802825-021) و یا دایرکت اینستاگرام فیس فریم نقص و آسیب فیزیکی در محصولات ارسالی را به تیم پشتیبانی فیس فریم اطلاع دهید. بدیهی است فیس فریم خود را موظف به پیگیری مشکل و بازگشت کالا میداند.
در صورتی که کالا قابل برگشت باشد، کالا عودت و به محض رسیدن بسته عودتی به انبار، هزینۀ پرداختی مشتری برای کالا و هزینه پستی در وجه مشتری واریز می گردد ، در صورتی که کالا غیرقابل برگشت باشد، با هماهنگی و تایید واحد پشتیبانی هزینه پرداختی مشتری برای کالا در وجه وی واریز می گردد.
اگر کالای ارسالی با کالایی که در وبسایت فیس فریم دیدم مغایرت داشته باشد چه کار باید بکنم؟
می توانید این مساله را ازطریق شماره 44802825-021 ویا دایرکت ایستاگرام فیس فریم به تیم پشتیبانی اطلاع دهید ، بدیهی است در این صورت پس از هماهنگی با واحد پشتیانی ، کالا عودت و به محض رسیدن بسته عودتی به انبار ، هزینه پرداختی مشتری برای کالا و هزینه پستی در وجه مشتری واریز می گردد.
اگر کالای ارسالی اصل نباشد چه کار باید بکنم؟
با عنایت به اینکه سیاست فروش فیس فریم ارائه کالای اصل به مشتریان می باشد ، و اصل بودن کالا مهمترین شاخصه فروشگاه فیس فریم می باشد ، درصورتی که مشتری نسبت به اصل نبودن کالا اعتراضی دارد ، می تواند کالا را به صورت پلمپ عودت نموده و به محض رسیدن بسته عودتی به انبار ، هزینه پرداختی مشتری عیناً به حسابشان واریز می گردد ، بدیهی است در این خصوص هزینه پستی عودت کالا بر عهده مشتری خواهد بود.
اگر تاریخ انقضای کالای ارسالی با تاریخ انقضای مندرج در اطلاعات محصول سایت مغایرت داشته باشد چه کاری باید انجام دهم؟
می توانید از طریق تماس تلفنی با شماره (44802825-021) و یا دایرکت اینستاگرام فیس فریم این مساله را به تیم پشتیبانی فیس فریم اطلاع دهید. بدیهی است در این صورت کالا را به انبار عودت و به محض رسیدن کالای عودتی به انبار ، هزینه پرداختی مشتری عینا به حسابشان واریز می گردد که در این مورد هزینه پستی کالای عودتی بر عهده فروشگاه فیس فریم می باشد.
اگر تاریخ انقضای کالای ارسالی گذشته باشد، چه کار باید بکنم؟
میتوانید از طریق تماس تلفنی با شماره (44802825-021) و یا دایرکت اینستاگرام فیس فریم این مساله را به تیم پشتیبانی فیس فریم اطلاع دهید. بدیهی است در این صورت کالا را به انبار عودت و به محض رسیدن کالای عودتی به انبار ، هزینه پرداختی مشتری عینا به حسابشان واریز می گردد که در این مورد هزینه پستی کالای عودتی بر عهده فروشگاه فیس فریم می باشد.
اگر پس از رسیدن کالا به هر دلیل قصد عودت کالا را داشته باشم چه کار باید انجام بدهم؟
میتوانید از طریق تماس تلفنی با شماره (44802825-021) و یا پشتیبانی آنلاین سایت(09353386861) این موضوع را به تیم پشتیبانی فیس فریم اطلاع داده و کالا را به صورت پلمپ و بازنشده به انبار عودت دهید . به محض رسیدن کالای عودتی به انبار ، هزینه پرداختی مشتری عیناً به حسابشان واریز می گردد. در این مورد هزینه پستی کالای عودتی بر عهده مشتری می باشد.