راهنمای اصالت کالا

 فیس فریم با افتخار اصالت کالاها را تضمین می‌کند .

برای کلیه محصولات خود کارت گارانتی صادر و همراه سفارش برای شما ارسال مینماید ، همچنین کلیه درب اصلی محصولات هولوگرام مخصوص خورده و پلمپ میگردد .

مشتریان عزیز به استحضار میرساند، فیس فریم برای هر سفارش ، کارت گارانتی اصالت و تعویض صادر مینماییم و طبق قوانین اختصاصی فیس فریم با توجه به اینکه اکثر محصولات مراقبتی تاریخ انقضاء از زمان باز شدن درب کالا آغاز میگردد و طبق پروتکل های بهداشتی درب محصولات توسط تیم ما هولوگرام و پلمپ میگردد، تا از باز شدن درب جلوگیری کرده و امکان مرجوعی و تعویض برای مشتریان طی 7 روز پس از دریافت کالا امکان پذیر باشد .

همچنین در صورت باز شدن پلمپ( 90 درصد) امکان تعویض و مرجوعی وجود ندارد و( 10 درصد) زمانی امکان پذیر میباشد که تغییر در مواد کالا با توجه به مستندات شرکت تولید کننده برند وجود داشته باشد و در اثر خراب شدن کالا باشد که این امر هم نیازمند تایید واحد آزمایشگاه فیس فریم میباشد(مثال ،تغییر بافت و رنگ کرم ،دو فاز شدن بافت کرم )

*توجه* : هیچ جای دنیا عرضه کنندگان محصولات از شکل ظاهری ،بو و ترکیبات محصول تولید شده برند اطلاع ندارند و کلیه اطلاعات در سایت و شبکه های اجتماعی برند مربوطه منتشر میگردد و برای کسب اطلاعات بیشتر حتما شبکه اجتماعی برند مربوطه را دنبال نمایید.

واحد امور مشتریان و کنترل کیفیت :22624154-021

فعالسازی کارت گارانتی فیس فریم 

راهنمای شرایط مرجوعی

شرایط ضمانت بازگشت رایگان کالا چیست؟

به دلیل مقررات بهداشت، امکان انصراف از خرید و بازگشت کالا به دلایل سلیقه‌ای وجود ندارد. کالا تنها در صورتی به دلیل عدم تطابق با سلیقه مشتری و انصراف از خرید پس گرفته می‌شود که پلمپ داشته باشد و این پلمپ باز نشده باشد. توجه کنید در صورتی که با انصراف از خرید تک محصول و بازگرداندن کالا، شرط اولیه ارسال رایگان نقض شود، هزینه ارسال از مبلغ محصول کسر شده و مابقی برای شما واریز می‌شود. انصراف از کل سفارش شامل هزینه ارسال نمی‌گردد.

 فیس فریم با افتخار اصالت کالاها را تضمین می‌کند و با اطمینان کامل می‌توانید خرید خود را انجام دهید. درصورتی که از اصالت کالایی که دریافت کرده‌اید اطمینان ندارید، امکان ثبت درخواست شما برای مرجوعی با ارائه مستندات در مورد اصل نبودن کالا، تا 7 روز پس از تاریخ تحویل سفارش  وجود دارد. در صورت وجود مشکل لطفاً با امور مشتریان فیس فریم تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید.

توجه نکته مهم : انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هر گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمپ، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد، حتی اگر از کالا استفاده‌ نشده باشد. هم‌چنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته‌ شده باشد، بازگرداندن هدیۀ همراه آن نیز الزامی است.

 فیس فریم با افتخار اصالت کالاها را تضمین می‌کند و برای کلیه محصولات خود کارت گارانتی صادر و هماره سفارش برای شما ارسال مینماید .همچنین کلیه درب محصولات هولوگرام مخصوص خورده و پلمپ میگردد که با اطمینان کامل می‌توانید خرید خود را انجام دهید. 

جهت بازگرداندن کالا و استفاده از خدمات پس از فروش  فیس فریم، لطفا در سایت، از طریق آیکون سبز رنگ پایین صفحات وارد چت آنلاین شده و با کارشناسان خدمات پس از فروش ما در ارتباط باشید. کارشناسان امور مشتریان فیس فریم در سریع‌ترین زمان ممکن، پاسخگوی شما هستند. هم چنین جهت پیگیری می‌توانید با امور مشتریان  فیس فریم تماس بگیرید:02191095091

پیش از هر چیز، برای مشخص کردن روش بازگرداندن کالا، با امور مشتریان  فیس فریم هماهنگ نمایید. بازگشت کالا در شهر تهران در زمان هماهنگ شده توسط پیک  و در شهرستان با تیپاکس انجام می‌شود. توجه کنید در صورتی که کالا بدون هماهنگی یا به روشی غیر از استفاده از سیستم حمل و نقل مورد تایید فیس فریم در تهران و یا پست عادی سفارشی، باز گردانده شود، هزینه بازگرداندن کالا به عهده مشتری خواهد بود.

پس از دریافت کالا توسط بخش خدمات پس از فروش، در صورت تایید شرایط مرجوعی، هزینه کالا و هزینه پست سفارشی برای مرجوعی کالا (در صورت ارسال از شهرستان) به اعتبار مجازی مشتری در سایت فیس فریم واریز می‌شود. در صورت خرید از اسنپ به صورت کامل توسط تیم اسنپ پی ظرف مدت 3 ساعت اعتبار شارژ و قسط اول واریز میگردد 

شما می‌توانید به بخش «اعتباری مجازی من» در حساب کاربری خود مراجعه و شماره شبای خود را در این بخش ثبت کنید. در نظر داشته باشید شماره شبا باید به نام شما باشد. پس از ثبت شماره شبا، مبلغ اعتبارتان طی ۷۲ ساعت کاری به حساب ثبت شده واریز و از طریق پیامک اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لینک فعال سازی کارت گارانتی مرجوعی و تعویض کالا 

توجه :عدم مخدوش شدن هولوگرام و باز نشدن پلمپ بسته بندی یکی از مهمترین اولویت مرجوعی و تعویض کالا میباشد 

طبق مادۀ ۳۷ قانون تجارت الکترونیکی در هر معامله از راه دور مصرف‌کننده باید حداقل هفت روز کاری، وقت ‌برای انصراف (‌حق انصراف) از خرید خود بدون تحمل جریمه یا ارائۀ دلیل داشته باشد.‌ تنها هزینۀ تحمیلی بر مصرف‌کننده، هزینۀ باز پس فرستادن کالا خواهد بود.

شروع اعمال حق انصراف به ترتیب زیر خواهد بود:

الف) درصورت فروش کالا، از تاریخ تسلیم کالا به مصرف‌کننده

توجه ۱: انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هر گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمپ، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد، حتی اگر از کالا استفاده‌ نشده باشد. هم‌چنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته‌ شده باشد، بازگرداندن هدیۀ همراه آن نیز الزامی است.

توجه ۲: طبق مادۀ ۴۱ قانون تجارت الکترونیکی تأمین‌کننده می‌تواند کالا یا خدمات مشابه آنچه را که به مصرف‌کننده وعده کرده تحویل یا ارائه نماید، مشروط بر آن‌که قبل از معامله یا در حین انجام معامله آن را اعلام کرده باشد.

توجه ۳: در موارد زیر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا باید به واحد خدمات پس از فروش فیس فریم اطلاع داده شود تا مشمول مرجوعی کالا شود:

۱- آسیب‌دیدگی در اثر حمل‌ونقل ایجاد شده باشد. در صورت تائید، شرکت حمل‌کننده مسئولیت جبران خسارت را خواهد پذیرفت. عودت زمانی صورت می‌گیرد که کارتن بسته‌بندی کالا به صورت قبل موجود باشد و هیچ‌گونه آسیبی به آن وارد نشده باشد، در غیر این صورت امکان عودت وجود ندارد.

۲- آسیب‌دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد. عودت زمانی صورت می‌گیرد که کارتن بسته‌بندی کالا به صورت قبل موجود باشد و هیچ‌گونه آسیبی به آن وارد نشده باشد در غیر این صورت امکان عودت وجود ندارد.

۳- اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد. وجود مغایرت بر مبنای مشخصات کالا و مشخصات فنی ثبت‌ شده در وب‌سایت است. ممکن است عکس ظاهری دارای تفاوت در جزئیات اندکی با کالای اصلی داشته باشد. اگر تشخیص مغایرت از روی بسته‌بندی امکان‌پذیر است از باز کردن بسته خودداری شود.

توجه ۴: در موارد زیر طی ۲روز پس از دریافت کالا باید به واحد خدمات پس از فروش فیس فریم اطلاع داده شود تا مشمول مرجوعی کالا شود:

۱- اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد. عودت زمانی صورت می‌گیرد که کارتن بسته‌بندی کالا به صورت قبل موجود باشد و هیچ‌گونه آسیبی به آن وارد نشده باشد در غیر این صورت امکان عودت وجود ندارد.

ب) حق انصراف مصرف‌کننده در مواردی که شرایط خاصی بر نوع کالا و خدمات حاکم است اجرا نخواهد شد.

۱-کالاهایی مانند مواد غذایی و کالاهای فاسد‌شدنی، امکان مرجوعی ندارد.

۲- لوازم شخصی و بهداشتی و مراقبت پوستی و آرایشی، به دلیل رعایت نکات بهداشتی و شخصی، شامل مهلت تست ۷ روزه نیستند.(رعایت نکته 10 ثبت سفارش الزامی است )

نحوه بازپس فرستادن کالا و استرداد وجه

لطفاً قبل از هر گونه اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس گرفته شود.

– تصویر کالای خریداری شده را قبل از ارجاع از طریق چت آنلاین سایت ارسال نموده و تأیید معیوب بودن کالا را دریافت نمایید.

– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود.

– فاکتور به طور کامل پر شده همراه کالا ارسال شود و رسید پستی نیز به فاکتور منگنه شود.

– هزینه‌های بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهدۀ مشتری است و فیس فریم تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد.

-در صورتی که کالا مرجوعی دریافت شد و هولولگرام اختصاصی سالم بود و تیم فنی تایید نمودند .در سامانه لغو و استرداد کالا ثبت و در صورتی که از طریق اسنپ پی خرید نموده اید اعتبار و هزینه پرداختی توسط اسنپ ظرف مدت 48 ساعت به حساب اعلامی شده توسط شما برگشت میگردد .

راهنمای روش های دریافت اصالت کالاهای خارجی

روش اول استعلام در سایت چک فرش

1- ورود به سایت چک فرش:

 checkfresh.com

2- انتخاب برند(Choose the brand of your cosmetic)

3- وارد کردن بچ کد محصول(Batch code): جایگاه بچ کد محصول، پس از انتخاب برند، در سایت چک فرش به صورت عکس نمایش داده میشود. شما باید بچ کد را از روی محصول خود یافته و در بخش مورد نظر وارد کنید.

4- دکمه چک را بزنید(Check)

5- اگر بچ کد یا بچ نامبر را درست وارد کرده باشید و بچ کد وجود داشته باشد، به شما تاریخ تولید محصول(Production date) و سن محصول(Age) را نمایش میدهد. در غیر اینصورت به شما ارور(Error) میدهد.

1- ورود به سایت چک کازمتیک:

 checkcosmetic.net

2- انتخاب برند(Select brand) یا نوشتن نام برند(Quick brand search)

3- وارد کردن بچ کد محصول(Enter code)

4- زدن دکمه محاسبه(Calculate)

5- اگر بچ کد وجود داشته باشد و آن را درست وارد کرده باشید، به شما تاریخ ساخت محصول(Date of manufacture) نمایش میدهد، در غیر اینصورت به شما ارور(Error) میدهد.

این روش فقط برای تشخیص تاریخ انقضای محصول است. برای مشاهده تاریخ انقضا، بر روی بسیاری از محصولات دوره پس از باز شدن(Period after opening) نمایش داده میشود.

به این معنی که مثلا 6 ماه بعد از بازشدن درب محصول، تاریخ انقضای آن است.

دوره بعد از بازشدن محصول

از جمله مواردی که در میتوان در تشخیص فیک یا اصل بودن محصولات آرایشی و بهداشتی، پوست و مو، عطر و ادکلن در نظر داشت عبارتند از:

  • بسته بندی محصول
  • بافت محصول 
  • بوی محصول عطر و ادکلن
  • قیمت محصول

نکته مهم: بسیاری از محصولات قابلیت استعلام اصالت از روش های بالا را ندارند و نمایش ندادن بچ کد در سایتهای فوق “الزاما” به معنای فیک یا غیر اصل بودن محصول نیست.مثال : محصولات ایزدین و...

به طور کلی پیشنهاد فیس فریم به شما این است که حتما از فروشگاه های معتبر و قابل اعتماد خرید کنید، زیرا تشخیص محصول اصل و اورجینال با محصول های کپی و فیک نیاز به تجربه بالایی دارد.

فروشگاه فیس فریم، اصل و اورجینال بودن تمامی محصولات فروشگاه خود را تضمین میکند و همراه هر سفارش کارت گارانتی مخصوص (طبق قوانین مرجوعی کالا ) ارسال میگردد.

عدم مخدوش شدن هولوگرام و پلمپ درب محصول امکان مرجوعی و حتی تعویض به هر دلیل امکان پذیر است.