مشتری عزیز، از خرید شما سپاسگزاریم!
فعال سازی کارت گارانتی اصالت کالا
مرحله اول
بررسی اصالت کالا
برای اطمینان از اصل بودن محصول، یکی از این دو راه ساده را انتخاب کنید:
1-بررسی آنلاین:کد سریال روی محصول را در سایت رسمی برند یا سایت های مربوطه وارد کنید. جهت( دریافت نحوه استعلام کلیک کنید) 2-بررسی از طریق شبکههای اجتماعی: به صفحه اینستاگرام یا سایت برند اصلی مراجعه و محصول دریافتی را با نمونههای اصلی مقایسه کنید.
📞 اگر پس از بررسی، همچنان سوالی داشتید،پشتیبانی واتس آپ فیس فریم آماده کمک به شماست: 09353386861
مرحله دوم
فعالسازی گارانتی
گارانتی محصول شما تنها پس از تکمیل این فرم و ثبت اطلاعات در سامانه ما به طور رسمی فعال خواهد شد. این فرآیند برای احراز هویت محصول و مشتری انجام میشود.
مرحله سوم
مهلت فعالسازی
شما تنها ۷ روز فرصت دارید از تاریخ دریافت مرسوله، این فرم را تکمیل و گارانتی را فعال کنید.
تذکر مهم: پس از گذشت این مهلت ۷ روزه، امکان فعالسازی گارانتی وجود ندارد و هرگونه تعهد گارانتی از سوی فیس فریم لغو میگردد.
مرحله چهارم
تضمین رضایت و باز شدن پلمپ
تکمیل این فرم به منزله تأیید اصالت کالا، اعلام رضایت از سلامت ظاهری محصول و تأیید شما مبنی بر باز کردن پلمپ آن است. در صورتی که محصول را باز نکردهاید یا از آن راضی نیستید، لطفاً این فرم را تکمیل نکنید و بلافاصله با پشتیبانی09353386861 تماس بگیرید.
پس از تکمیل فرم و فعال سازی کارت گارانتی
دریافت یکی از جوایز فیس فریم
🎁 هدیه نقدی فوری: معادل ۲٪ از مبلغ فاکتور فعلی شما، بلافاصله به کیف پول شما در فیس فریم واریز میشود تا در خرید بعدی خود از آن استفاده کنید!
✅ عضویت در باشگاه مشتریان ویژه (VFCC): به جمع خاصترین مشتریان فیس فریم بپیوندید.
🛒 تخفیف بر روی خرید بعدی: یک کد تخفیف ۱۵٪ درصدی برای خرید بعدی شما، پیامک ارسال خواهد شد.
🚚 ارسال رایگان همیشگی: از این پس، هیچگاه هزینه ارسال پرداخت نخواهید کرد! خریدهای بعدی شما با پست پیشتاز و رایگان ارسال میشوند.
✨ دسترسی به کالکشنهای محرمانه: اولین نفری باشید که از جدیدترین محصولات، حراجهای فوق محرمانه و کالکشنهای محدود ما با خبر میشود.

