راهنمای خرید و پرداخت ​

چطور در فیس فریم ثبت نام کنم؟

از طریق نشان حساب کاربری در بالای صفحه، وارد بخش «ورود به حساب کاربری» شوید. شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و دکمه «تایید» را کلیک کنید. پس از دریافت کد تایید، آن را در این بخش وارد کنید تا مراحل ورود و ثبت‌نام شما کامل شود.

برای انتخاب کالای مورد نظر، شما می‌توانید از طریق جست‌وجو در سایت یا نوار منو، به دسته‌بندی یا برند مورد نظر خود بروید و کالای مورد نیاز خود را انتخاب کنید. توضیحات معرفی محصول، نحوه مصرف و دیدگاه‌های کاربران می‌توانند به شما برای انتخاب بهتر کالا کمک کنند، اما توجه فرمایید این توضیحات به معنی مشاوره خرید نیست. بهتر است کالا را با محصولات مشابه مقایسه کنید تا انتخاب درستی بر اساس نیازتان انجام دهید.

برای خرید کالای مورد نظرتان، در صفحه آن کالا، روی دکمه «افزودن به سبد خرید» کلیک و کالا را به سبد خرید خود اضافه کنید. پس از افزودن تمامی کالاهای مورد نظرتان به سبد خرید، از طریق نشان سبد در بالای صفحه، وارد سبد خرید خود شوید. سپس با کلیک روی گزینه «ثبت سفارش»، به بخش انتخاب آدرس و زمان ارسال هدایت می‌شوید. پس از تکمیل این بخش، روش پرداخت خود را انتخاب کرده و خرید خود را تکمیل کنید. پس از پرداخت، شماره سفارش از طریق پیامک برای شما ارسال خواهد شد.

لازمه دریافت رمز پویا در درگاه پرداخت این است که قابلیت دریافت رمز پویا برای کارت شما فعال باشد. در صورت فعال بودن این قابلیت، برای دریافت رمز پویا (رمز یکبار مصرف)، باید ابتدا در صفحه درگاه پرداخت بانک، شماره کارت خود، کد چهار رقمی روی کارت (CVV2)، تاریخ انقضای کارت و کد امنیتی نمایش داده شده را وارد و روی گزینه «دریافت رمز پویا» یا «رمز پویا» کلیک کنید. پس از دریافت پیامک رمز پویا، به صفحه درگاه پرداخت بانک برگردید و رمز پویا را وارد کرده و پرداخت را انجام دهید. اگر پیامک رمز پویا را دریافت نکردید، پس از ۲ دقیقه می‌توانید مجدداً درخواست ارسال رمز پویا دهید.

روی نشان سبد خرید در بالای سایت کلیک کنید و وارد سبد خرید خود شوید. در انتهای لیست کالاهای موجود در سبد خریدتان، می‌توانید کد تخفیف خود را وارد و روی گزینه «بررسی کد» کلیک کنید. توجه داشته باشید برای بررسی کد باید وارد سایت شوید. در صورتی که شرایط استفاده از کد را داشته باشید و زمان آن منقضی نشده باشد، تخفیف یا هدیه مربوط به آن کد، بر روی فاکتور شما اعمال خواهد شد. در غیر این صورت، پیام خطای متناسب با آن را مشاهده خواهید کرد.

در صفحه برخی محصولات درج شده است که با خرید آن‌ها هدیه دریافت می‌کنید. در این صورت، با افزودن آن محصول به سبد خریدتان، هدیه هم به صورت اتوماتیک به سبد خرید شما اضافه خواهد شد. شما بابت این هدیه، هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید. در نظر داشته باشید در صورتی که از قبل از ارسال سفارش، از خرید آن محصول منصرف شوید، هدیه نیز به صورت اتوماتیک از سفارش شما حذف خواهد شد. همچنین در صورتی که بعد از دریافت سفارش، بخواهید آن محصول را مرجوع کنید، باید اصل محصول را به همراه هدیه آن مرجوع نمایید.

چنانچه قصد استفاده از سرویس پرداخت اقساطی را دارید و یا سفارشتان را از این طریق پرداخت کرده‌اید، لطفاً اینجا را مطالعه کنید.

همۀ قوانین فروشگاه اینترنتی فیس فریم منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده است و طبیعتاً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. فیس فریم در صورت نیاز مجاز است با توجه به شرایط جاری بر کشور و کسب و کار، هر زمان، هر بخش از این قوانین را تغییر داده و کاربران صرفاً با ثبت‌نام، می‌پذیرند که این تغییرات لازم الاجراست.

قوانین ثبت سفارش :

با توجه به این‌که موجودی و قیمت کالاهای فیس فریم به روز است، نیازی به استعلام قیمت و موجودی نیست، پس از ورود به‌ حساب کاربری و انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آن به سبد خرید مرحلۀ ثبت خرید و پرداخت صورت می‌گیرد. اگر پیش از وارد شدن به‌ حساب کاربری خود در سایت فیس فریم کالاهای مورد نظرتان را به سبد خرید اضافه کرده باشید، باید در مرحله «ورود به سایت» با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت ‏‌شوید. اگر عضو سایت نیستید می‌‏‏توانید به‌ راحتی در چند ثانیه و با واردکردن شماره همره و رمزی دلخواه که به خاطر می‌سپارید، حساب کاربری خود را ایجاد کرده و سپس سفارش خود را ثبت کنید. پس از تکمیل مراحل خرید، سفارش شما ثبت و آماده پردازش خواهد شد.

نکته 1: امکان خرید بدون ثبت نام در سایت وجود ندارد، فقط کافی‌ست یک مرتبه کد اعتبارسنجی که برایتان پیامک می‌شود را در زمان ثبت‌نام وارد نمایید.

نکته 2: پرداخت صرفاً به ‌صورت اینترنتی انجام خواهد گرفت و از ثبت سفارش فقط از طریق  شبکه‌های اجتماعی تلگرام با شماره 09353386861 امکان پذیر است .

نکته3: اگر قیمت محصولی با قیمت روز بازار اختلاف فاحشی داشته باشد و یا  از جانب فیس فریم اشتباه وارد شده باشد، فیس فریم امکان لغو آن خرید را دارد و مبلغ مورد نظر به مشتری عودت داده خواهد شد .

نکته 4: جهت حمایت از حقوق مصرف‌کننده، راجع به اجناس مصرفی مورد نیاز عامه مردم و پر فروش، در صورت مشاهدۀ خریدهای غیر متعارف (بیش از حد مجاز) امکان لغو فاکتور از جانب فروشگاه اینترنتی فیس فریم  وجود دارد.
نکته 5: طبق قوانین فروشگاه اینترنتی فیس فریم ، برای خریدهای بالای 3 کیلوگرم، متناسب با وزن کالا «هزینه حمل و نقل» دریافت خواهد شد. (طی تماس تلفنی)

نکته 6: مشتری موظف است محصولات را مطابق توضیحات مندرج در محصول، مورد استفاده قرار دهد، در صورت عدم رعایت نحوۀ مصرف و بروز هر گونه خسارت، آسیب و... مسئولیت با شخص مصرف‌کننده خواهد بود.

نکته 7: در صورت مشاهدۀ هرگونه سوء استفاده از کدهای تخفیف (برای خرید اول، تخفیف روی اجناس خاص و ...)  فیس فریم مکلف به ارسال اولین سفارش بوده و بقیۀ سفارشات به صوت خودکار لغو خواهند شد.

نکته 8: به دلیل اینکه ارسال تمام سفارش‌ها توسط پست جمهوری اسلامی ایران انجام می‌گیرد، در صورت مشاهدۀ هر گونه آسیب فیزیکی در بسته‌بندی از دریافت بسته خود داری نمایید. هم‌چنین در صورت مشاهدۀ هر گونه آسیب در اجناس از اینجا اقدام به ثبت شکایت نمایید.

نکته 9: امکان لغو و ویرایش سفارش حداکثر تا ۲ساعت پس از ثبت سفارش (به جز در زمان جشنواره‌ها که تا قبل از تغییر به وضعیت «ثبت در حسابداری» این امکان فراهم است) وجود دارد. چنان‌چه پس از این مدت زمان، کاربر قصد لغو سفارش را داشته باشد، باید در زمان تحویل سفارش، مرسوله را برگشت زده و پس از وصول مرسوله به فیس فریم ، استرداد وجه قابل انجام است.

نکته 10 مهم : با توجه به اینکه در سایت های مختلف کلیپ هایی جهت اصل و فیک بودن محصولات جهت فروش محصولات خود درج نموده اند و این امر باعث ایجاد فضای روانی برای خریداران در جهت محصولات ایجاد نموده است لذا مستدعی است قبل خرید و ثبت سفارش و همچنین گرفتن اطلاعات محصول میتوانید به شماره پشتیبانی در تلگرام 09353386861 پیام ارسال نموده و اطلاعات لازم عکس و محتویات را دریافت نمایید .(دلایل مبنی بر این موارد جهت فیک و اصل بودن و مرجوعی کالا قابل قبول نیست )

نکته 11: چنانچه قصد استفاده از سرویس پرداخت اقساطی را دارید و یا سفارشتان را از این طریق پرداخت کرده‌اید، لطفاً اینجا را مطالعه کنید.

نکته 12: کلیه محصولات ارسالی که دارای پلمپ خاص از سوی شرکت تولید کننده نباشند توسط فیس فریم پلمپ هولولگرام اختصاصی میگردد .

 

راهنمای نحوه ارسال و دریافت

هزینه بسته‌بندی و ارسال با پیک اکسپرس در تهران چقدر است؟

سفارشات بالای 3,000,000 تومان، به صورت رایگان بسته‌بندی و ارسال می‌شوند. برای خرید زیر 3,000,000 تومان، هزینه بسته‌بندی و ارسال سفارش با پیک اکسپرس، با توجه به لوکیشن منطقه محاسبه و توسط مشتری پرداخت میگردد .

سفارشات بالای 3,000,000 تومان، به صورت رایگان بسته‌بندی و ارسال می‌شوند. برای خرید زیر 3,000,000 تومان، هزینه بسته‌بندی و ارسال سفارش با پیک اکسپرس، با توجه به لوکیشن منطقه محاسبه و توسط مشتری پرداخت میگردد .

نکته : در صورتی که در تخفیف جشنواره محصول ثبت سفارش نگردد به صورت رایگان گزینه فعال میگردد .

سفارشات نقدی بالای 3,000,000 تومان، به صورت رایگان بسته‌بندی و ارسال می‌شوند. برای خرید زیر 3,000,000 تومان، هزینه بسته‌بندی و ارسال سفارش  با تیپاکس، به صورت پس کرایه زمان تحویل کالا هزینه را طبق پیامک دریافتی پرداخت نمایید .

نکته : در صورتی که در تخفیف جشنواره محصول ثبت سفارش نگردد به صورت رایگان گزینه فعال میگردد .

اگر محصولی در سبد خود دارید که مزیت «ارسال رایگان» دارد، هزینه‌ای بابت ارسال پرداخت نخواهید کرد و ارسال برای شما به طور کامل رایگان خواهد بود.

سفیر فیس فریم و تیپاکس موظف هستند درب اصلی ساختمان منتهی به خیابان پس از برقراری ارتباط با مشتری، کالا را تحویل دهند. در نظر داشته باشید امکان حضور درب واحد برای سفیر مقدور نیست.

در هنگام ثبت‌سفارش و بعد از مشخص کردن آدرس و انتخاب روش ارسال، می‌توانید در منو یاداشت زمان و ساعت درج گردد .و بر روی بسته ارسالی اطلاعات یاداشت شما برای سفیر تیپاکس ارسال میگردد.(تعیین زمان بستگی به پذیرش سفیر تیپاکس میباشد )

اگر کالا توسط پست سفارشی برای شما ارسال شده باشد، با تحویل کالا به پست، کد رهگیری در بخش «سفارش‌های من» در حساب کاربری شما در سایت  فیس فریم ثبت و از طریق پیامک برای‌تان ارسال می‌گردد. با استفاده از این کد رهگیری، می توانید از وضعیت پستی بسته خود مطلع شوید.

در صورتی که پیامک اطلاع‌رسانی تحویل مرسوله به پست را دریافت نکرده‌اید برای پیگیری با شماره  تلگرام 09353386861  و بخش پیگیری سفارشات تماس و پیام ارسال نمایید.

در زمان تحویل بسته شما به تیپاکس پیامکی مبنی بر تعیین لوکیشن آدرس ارسال میگردد در صورتی که لوکیشن و آدرس خود را وارد نمایید در سریع ترین زمان ممکن به صورت مستقیم بسته شما تحویل میگردد . برای مثال در شهر تهران یک روزه و در شهرستان ها 2 روزه میباشد .

جهت  رهگیری آنلاین بسته و مرسوله پستی خود و اطلاع از آخرین وضعیت بسته خود، کد رهگیری پیامک شده، بارکد یا شماره سفارش خود را در  سایت زیر وارد کنید.

سامانه رهگیری تیپاکس 

سامانه رهگیری پست 

راهنمای پرداخت اقساطی با اسنپ‌پی

فیس فریم همواره سعی داشته تا در راستای فراهم آوردن تجربۀ خوشایند خرید آنلاین گام بردارد. به همین دلیل ما با هم‌کاری با اسنپ‌پی، سرویس اقساطی پرداخت را به کاربرانمان عرضه می‌کنیم. در زیر، سؤالاتی که ممکن است در این خصوص داشته باشید به همراه پاسخ آن‌ها گردآوری کردیم.

توجه: برای جلوگیری از ایجاد مغایرت‌های مالی و هم‌چنین تجربۀ بهتر از این سرویس، ما اطلاعات سفارش شما را برای اسنپ‌پی ارسال می‌کنیم و شما می‌توانید در مراحل پیگیری‌های خود، جزئیات سفارشتان را از طریق بخش «سرویس اعتباری» در سوپر اپلیکیشن اسنپ مشاهده کنید.

پرداخت اقساطی اسنپ‌پی چیست؟

پرداخت اقساطی اسنپ‌پی یکی از روش‌های پرداخت است که برای کاربران واجد شرایط و خوش حساب اسنپ فعال می‌شود.  با استفاده از اعتبار اقساطی می‌توانید به راحتی و بدون دغدغه داشتن موجودی، از این فروشگاه‌ بدون بهره و کارمزد خرید کنید و بدون نیاز به هیچ گونه ضمانت و وثیقه‌ای هزینه آن را به صورت ماهانه از طریق اپلیکیشن اسنپ (بخش سرویس اعتباری) تسویه کنید.

پرداخت اقساطی اسنپ‌پی ۴ مرحلهٔ ساده دارد:

  1. به فروشگاه موردنظرتان بروید و در مرحلهٔ پرداخت، گزینه پرداخت اقساطی اسنپ‌پی را انتخاب کنید.
  2. شماره موبایلی که با آن در اسنپ‌پی ثبت‌نام کرده‌اید را وارد کنید.
  3. کد تأییدی که می‌فرستیم را وارد کنید.
  4. با پرداخت قسط اول خریدتان نهایی می‌شود.

امکان فعال‌سازی سرویس اعتباری در حال حاضر برای کاربران واجد شرایط اسنپ‌پی وجود دارد. برای فعال‌سازی، به صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن اسنپ بروید و روی آیکن «سرویس اعتباری» بزنید،پس از فعال‌سازی قراردادی بین شما و اسنپ‌پی منعقد می‌شود.

همچنین امکان فعالسازی و دریافت اعتبار موقع خرید از طریق فروشگاه فیس فریم را نیز وجود دارد.

 

بله! می‌توانید حین خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد با وارد کردن شمارهٔ موبایلی که با آن در اپلیکیشن اسنپ حساب کاربری دارید و ارائه کد ملی متعلق به صاحب خط در اسنپ‌پی ثبت‌نام کنید.

اطلاعات شما در لحظه بررسی می‌شود و در صورت تأیید، همان موقع اعتبار می‌گیرید و می‌توانید خریدتان را نهایی کنید.

 

اعتبار اقساطی برای کاربران واجد شرایط و خوش حساب اسنپ‌پی به صورت خودکار فعال می‌شود و نیازی به فعال‌سازی مجدد ندارد.

در صورت پرداخت با استفاده از اعتبار اقساطی قسط اول در لحظه خرید تسویه شده و برای بازپرداخت سه قسط آتی، در پایان هر ماه یک صورت‌حساب برای‌تان صادر می‌شود. برای تسویه‌حساب، به صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن اسنپ بروید و روی آیکن «سرویس اعتباری» بزنید، بعد از دیدن صورت‌حسابتان در قسمت بدهی‌ها، روی دکمه پرداخت بزنید. با ورود به درگاه بانکی می‌توانید حسابتان را تسویه کنید. مهلت تسویه‌ حساب پایان هر ماه است، اما نگران نباشید، برای راحتی شما امکان پرداخت بدون جریمه دیرکرد تا  روز پنجم ماه وجود دارد.

در این صورت نیز امکان خرید با باقیماندۀ اعتبار خود را خواهید داشت.

  1. شما می‌توانید به اندازه کل موجودی‌تان که در صفحه اصلی برنامه (بخش سرویس اعتباری در اپلیکیشن اسنپ) قابل مشاهده است، به صورت اقساط خرید کنید. تنها کافی است:
  2.    کالا یا کالاهای شما امکان خرید اقساطی را داشته باشند.
  3.  سفارش شما (مجموع سبد خریدتان) از حداقل مبلغ تعیین شده کمتر نباشد. (حداقل مبلغ تعیین شده برای خرید اقساطی  500 هزار تومان است و نمی‌توانید کالایی به مبلغ 450 هزار تومان را به‌صورت اقساطی بخرید.)
  4.  موجودی اعتبار اقساطی‌تان برای خرید کالا کافی باشد.

اسنپ‌پی در زمینه استرداد کالا تابع قوانین فروشگاه است. می‌توانید با پشتیبانی فروشگاه فیس فریم 09353386861 تماس بگیرید. اما توجه داشته باشید، قوانین و خط‌ مشی سرویس‌دهنده‌ها برای مرجوعی یا حذف و اضافه کردن کالا در یک سفارش با هم متفاوت است. در نتیجه پس از ثبت سفارش و پرداخت، امکان اصلاح و تغییر آن از طریق‌ اسنپ‌پی وجود ندارد و این موارد را باید مستقیما با فروشگاه فیس فریم  پیگیری کنید.

  1. گاهی ممکن است به دلیل اتمام موجودی برخی یا همه اقلامی که سفارش داده‌اید، سفارشی که پرداخت آن با اسنپ‌پی انجام شده است، تغییر کند یا لغو شود.
  2. اگر لغو سفارش شما بر اساس قوانین و مقررات فروشگاه فیس فریم امکان‌پذیر باشد پس از ثبت درخواست:
  3. سفارش مورد نظر شما لغو می‌شود و می‌توانید وضعیت آن را در برنامه (بخش سرویس اعتباری داخل اپلیکیشن اسنپ) در بخش سفارش‌ها مشاهده کنید.
  4. مبلغ قسط پرداخت شده به حساب بانکی شما برگشت داده خواهد شد. 
  5. اقساط پرداخت نشده لغو و معادل آن به موجودی حساب اعتباری شما برگشت داده می‌شود.
  6.  بدهی های اقساطی شما از قسمت بدهی‌ها حذف می‌شود.
  1. گاهی ممکن است مبلغ سفارش‌تان به دلیل موجود نبودن برخی از اقلام، مرجوع شدن یا جایگزین شدن با اقلام دیگر تغییر کند. در این‌صورت مبلغ سفارش‌تان به روز می‌شود و می‌توانید جزئیات سفارشتان را در برنامه (بخش سرویس اعتباری اپلیکیشن اسنپ)، در بخش «سفارش‌ها» مشاهده کنید.
  2. اگر سفارش با استفاده از اعتبار اقساطی پرداخت شده باشد:
  3. مبلغ سفارش، مجدد محاسبه می‌شود و مبلغ جدید از موجودی حساب اعتباری‌تان کسر خواهد شد.
  4.  اقساط مجدد محاسبه شده و بر اساس مبلغ سفارش جدید، قسط‌بندی می‌شوند.
  5.   مابه‌التفاوت مبلغ پرداخت شده به حساب بانکی شما  واریز خواهد شد. (برگشت به حساب بانکی بین ۷ تا۱۰ روز کاری انجام خواهد شد.)
  6. توجه داشته باشید، در چنین شرایطی، تاریخ سررسید اقساط تغییر نخواهند کرد و باید در موعد مقرر تعیین‌شده آن را پرداخت کنید.

چنانچه سفارش شما لغو شود یا تغییر کند، برگشت مبلغ پرداخت شده یا مابه‌التفاوت آن نهایتا بین ۷ تا۱۰ روز کاری انجام می‌شود. چنانچه مبلغ کم‌شده در بازه زمانی مشخص شده به حساب بانکی‌تان برنگشت، می‌توانید با پشتیبانی اسنپ‌پی 96862021-021 تماس بگیرید.